Saturday, March 28, 2009

1..2..

jam tepat menunjukkan pukul 8.30 pm
secepat kilat juga saya terus menutup lampu sambil countdown dengan pengacara tv3 di tv3
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1...
ahah..sudah gelap gulita
tapi xpe demi memberi sokongan kepada kempen earth hour
selama sejam je pun..xlame kan heE =P
pukul 9.30 pm nanti dah boleh bukak lampu balik
tapi lampu jela yang tutup
yang lain2 tetap pasang hihihi
tapi penduduk2 kat flat ni xreti kot nak tutup lampu
takde kesedaran lansung
xpela mungkin diaorang ade anak kecik yang takot gelap
mungkin juga diaorang sendiri yang takot gelap ahahaha
bes jugak bergelap2 ni
tapi takot pon ade jugak
pintu awal2 dah kunci grill dengan selak pintu
yela mane la tau kot pencuri ke perompak ke datang rompak ktorang
kes naya ja nanti
maklum la rumah student penuh dengan khazanah2 berharga
nanti xpasal2 masuk paper muka depan "Kecurian dirumah 4 orang dara sunti" ahahahaha
1
2
3
lampu dah on balik
yeay! kembali terang seperti biase
weE
berjaya juga duduk di dalam gelap selama sejam tanpa gangguan



6 kata pelawat:

cierzident said...

aku sokong gak...ktrg tngl umah ttp sme lampu ...kitrg g lepak bawah pokok...waaa..terang cket...8.30-9.30....yes berjaya...SAYA SAYANG BUMI......

mustno said...

hahah..mane aci cmtu..aku tutup lampu tapi duduk di rumah..korg g bawak pokok pulak..xaci xaci xaciii!! main tipuu!!

cierzident said...

yeh...yeaa...yng pnting aku sokong gak la...aci duk kt estet ha....an'ne....

azeaazhar said...

aiiyyoooo an'ne.... tp ape2 pun x aci cier.. kitorg bergelap taw.. smpi aku nk masuk toilet pun cancel.. sbb x nk bukak lampu..

mustno said...

ayoyoy!!
pakai lilin kan bole..
die kate lapu letrik je..
hihi

cierzident said...

Azea...azea...tahan ko eh...asal x g umah sebelah tmpg toilet..hehee...ama..apaa....