Wednesday, March 11, 2009

damnnnn!!!

damnn!!
bengang!
marah!
geramm!
mencikk!
CEMANE ID EMAIL AKU BOLE TERDELETE DENGAN SENDIRINYEEE???
adakah aku yang buat dalam keadaan kurang kesedaran???
adakah tangan aku yang gatai2 nak delete???
ke mase tu aku tengah lalok sampai xhingattt???
tp aku yg makan sampai jd lalok??
huh.konpius2
kot la aritu aku ade makan madu dengan tembikai kot ( pujuk hati sendiri supaya xemo sangat...huhu)
bole jadi mabuk jugak tu
please dont try this at home!! dont ever2 sebab korang dah pon tau kan pada mane yang tataw tu
takkan la admin yg delete kan?
ye kot admin yang delete kan sebab die xsuke id aku tu (nak pujuk hati sendiri lagi huhu)
kot la id aku tu membuatkan die teringat kisah sedih die ke kan
yela disebabkan susumanis la bontot die dihurung semut kot
tu mencik gila dengan id aku tu sampai di deletenya
xpon die xsuke susu manis die suke susu tepung kot
susu manis menyebabkan penyakit diabetes katanya
susumanis_anne@yahoo.com >> ape yang dengki sangat dengan id aku ni
ahahaha ape yang aku merapik ni.sekadar buat pemujuk hati sendiri yang bengang lagi kosong ni
haiisshhh..
tak baik marah2 nanti bertambah kedut di muka.
mesti kena senyum selalu walaupon dalam hati dah membengkak.
mesti kena lawat shopping mall ni bagi menghilangkan rase marah kusut dihati.
ade sesape nak temankan tak.ahaha
semua itu hanya nasihat kepada diri sendiri.
sesape rase idea itu berkesan tatkala tengah marah.bengan.kusut.jiwa kacau follow sudaa.
ahaha


*abg watson kt watson hang ada obat anti kedut ka??..ahaha berkedut dah ke aku ni



12 kata pelawat:

“(¯'ღ♥ Nur Suria ♥ღ'¯)” said...

susumanis_anne@yahoo.com??mampau punye email..klu aku admin email tuh,awal2 aku dah delete..wakakaka

suezen said...

ahaks...sabar je lah...min nih teruk lahhhhhhhhhhhh....

“(¯'ღ♥ Nur Suria ♥ღ'¯)” said...

mane ade teruk..hehe..wekk

mustno said...

bontot ko eh yang bersemut tu??..
ahahaha

tah min nih bukan nak kecian kt aku..
tah2 die yang menyamar jadik admin tu..huh

cierzident said...

susu manis satu an'ne...huhu...aku ske id ni...

mustno said...

tabuleyyy!! ahaha
tinggal dalam kenangan je id nih..takpe2 nanti aku buat id kurang gula pulak huhu

azeaazhar said...

susu_kurangmanis_anne kasi satu...

cierzident said...

alooo...an'ne...kasi la...dengan roti kosong kuah banjir...nyum..nyumm

mustno said...

kuah banjir tade la thambii..
itu kuah susu juga ada..
mau ka tama0??

Munky itu Hanjeng said...

saya sebagai abang watson merekemenkan ubat parut cap kelapa parut afrika..
harga murah saja...sekati rm5..sila kunjungi watson terdekat..sekian saya melaporkan..

yang benar
abang watson
sales coordinator yang kacak...

mustno said...

haihh..saya mintak obat anti kedut bukan nk ilang parut..
adoii laa abg watson ni..

cierzident said...

huhuhu...kuah susu?adoi ...ader penyakit kecing ******** kang....