Sunday, August 2, 2009

bila dapat internet....

dah lama sangat kot rasanya xbuat pape kat blog ni....
almaklum la line internet dah susah nak dapat skang ni....
internet kt umah dah terminated...
nak beli broadband.....nanti kot...cam iklan clean&clear pulak... =P
kat opis pon susah nak dapat line internet..
semua benda nak blocked...siot je...
sedaya upaya kami sebagai staff yang rajin bekerja mencari inisiatif lain untuk dapatkan internet supaya kami bole online sesuka hati...
hehehe...
dan akhirnyaaaaaaaaaaaa.....kami berjaya...
dan harap2 orang atas tataw pasal usaha kami ni...
kalau xde internet ibarat jadi cam orang bodoh je kat opis nih....(bile xde keje la... =P )
skang bole la bukak account lame yang dh lama xbukak...
facebook...
myspace...
friendster...
blogger..
syok nyaaaaa....!!! hilang tensen seketika...wawawawawe...!!!!


kalau ikotkan banyak kemain nak tulis ni...
yela dah lama xupdate pape kan...
last post cerita pasal aku tengah mencari kerja...
skang aku dah pon dapat kerja...
alhamdulillahhh...
tapi keja dah macam lari topik skit la kot dari ape yang aku study dulu...
still bidang perkomputeran...
cuma kali ni aku mendalami perjalanan sesuatu system...
try ja la cemana pon kan...
cari pengalaman sebanyak mungkin...
skang ni masih lagi dalam tempoh percubaan...
harap2 dapat la renew kontrak untuk setahun pulak...
kawan2 opis semua oke ja...
biasa la masing2 ada perangai masing2 kan...
janji xkacau orang dah laa..
aku hepi kerja kat cni... =))


kawan2 yang lain selamat bekerja eh...
aku tau korang semua dah dapat kerja besh2...
noktah.



3 kata pelawat:

suezen said...

cepat update wooooooooo

mustno said...

ade internet cepat la update..hihihh

azie said...

kat mane u bukak tebet tue.. nak tau gak gune proxy pe tuk facebook.. kat company sy nie sgt kebal
mcam2 proxy sy gune
tap x leh gak...