Friday, January 23, 2009

makan tetap makan...

jumaat 23rd january 2009...
c'wan ajak pegi tengok inkheart..
destinasi yang kami tuju tgv Sunway Pyramid..
sampai sana terus pegi ke cinema untuk booked ticket..
puhh..
nasib baik ada tiket awal..kalau x memang xtengok la cerita inkheart tu arini..
malas nak balik lewat kalau tengok movie yang start pukul 9 pm or 10 pm..
midnite lg la dielakkan..


lepas beli tiket kami bercadang pegi makan..semetara tunggu masuk wayang..
saya memang dh lama teringin nak makan chicken prosperity..
sebelom perang Gaza lagi..
then saya cadangkan McDonalds..c'wan kata xkesah
saya tanya jugak samada dia ikut boikot x sempena perang Gaza nih..
dia kata yang pernah boikot sebenarnya...
so harapan saya untuk mendapatkan apa yang diidam2kan amat la cerah..
yesss!!!
then ktorang ke McDonalds di tingkat 2 kot..ahaha xhafal pon peta sunway nih
akhirnyaaaaa....
saya dapat jugak chicken prosperity yang dh lama saya idam2 kan..
kadang2 sampai termimpi2..
punya la nak sangat..
pedas pon pedas la janji hajat termakbul..
i'm loving it ;P


*c'wan kata kalau boikot serupa macam xboikot..sebab duit2 yang hasil jualan barang2 mcm McDonalds nih bukan sampai kat branch luar negara pon..pusing2 dalam negara kita ni la jugak..
statement tu membuatkan saya lagi teringin nak makan chicken prosperity tuh..tu sebab ambik tindakan nekad pegi jugak ke McDonalds..jangan salahkan ibu mengandung!!! waahhh ada kena mengena ke..huhu*

5 kata pelawat:

Anonymous said...

tu laa.. aku mmg cadang nak boikot.
tapi bila tgk prosperity burger aku xleh tahan la beb!! wakaka...

mustno said...

jangan tahan2 beb..
nnt anak tekak kempunan..
huhuh

lovie say : said...

haha tau xper. prosperity burger memang terbaik la..
slurrpppppp!!!11

suezen said...

hurm....inkheart best tak???

mustno said...

beshhhh...
mcm nk g tengok lg skali pon ade..