Sunday, February 8, 2009

awalnye..

gud monin'.. =)
arini awal pagi dah bangun..
kul 4 lebih dah terjaga lpeas tu asek terjaga dan terjaga dan terjaga lagi sampai dah xbole tido lansung..
argghh!! agak sedih sebab dh nak masuk minggu kedua after cuti raya cina aritu pon still sama..
xbole tido...
huk huk..
rasenya macam nak amek ubat tido pon ade..
tp saya memang xsuka dengan ubat-ubatan..PAHIT laa
ntah2 ubat2 yang makan dulu2 tu pon dah beranak pinak dalam perut nih..
ahaha..
kepala still same saket2 seperti selalu..
makan ubat tahan sakit xilang pon saket die..
pusing kiri pusing kanan duduk bejalan still saket..
ke ade semut dalam kepala ni dok gerudi kasi saya punya kepala saket..
kalau ye pon ade sang semut "bang cemut bang cemut,tolong la jangan gerudi kepala saya..dok diam2 dah la eh kalau tanak kua pon"..
huh


takpela pape pon makan je ubat yang doc kasi tu sampai abih..
chaiyok! chaiyok!!

4 kata pelawat:

TashadeNatasha said...

aku pn dulu slalu saket pala.
tp skrg dh kurang.

suezen said...

hehe....sbr je lah..:P

Nadia Rahman said...

yg malam ko xleh tdow tu kan kila,,bulan penuh taw..
ramai gak yg xlena tdow..wakakakaka..
tp aku letak kepala,,pengsaannn trosss..ekekekeke..

neway,,get well soon!!

mustno said...

bulan penuh??..
huh
nasib baik aku tadak mimpi pape yg pelik2..
klw x sebulan la aku xbole tdo..