Monday, February 23, 2009

kisah adam dan hawa

adam : dah tengok upin ipin?
hawa : sudaa..1st day cerita tu keluar dah pegi tengok..besssssssssss!!
adam : waa minat sungguh ya?
hawa : kite kan kena support filem Malaysia..dah tengok ke?
adam : blom lagi..asek full je time nk beli online..midnite pon full..weekend jangan cerita la..


wahh hebat juga ye penangan upin dan ipin ni..kalau la kata satu skola ada seribu murid2..
seribu pergi serbu tiap2 minggu memang xmasyuk la pulak kan..
(kata hawa dalam hati..)


hawa : sementara nak tunggu orang xramai pegi la tengok Ong Bak2..
adam : Ong Bak2 dah tengok..x besh !!
hawa : besh la cerita tu..fotografi die cantikk..
adam : tapi ending die x besh.. fotografi die pon x besh sebab aritu tengok duduk seat paling depan..xnampak mende..hadoii!!
hawa : dey tambi tu bukan salah filem la..amma appa ayyoyyo..


dush dush dush!!! rase ringan je tapak kaki ni..


adam: tu pasal la jadi x besh..huh
hawa: sifu & tongga dah tengok?
adam : dah..juga x besh..
hawa : aishh sume x besh apa yang besh??? nasik lemak ayam goreng mak senah ke?
adam : aaaaaaaaaaa...betol betol betol..die meniaga kat mane eh skang?


itu kapla tukul juga hayun mau ka tambii?????????..(dalam hati hawa juga kata2)


hawa : eh kan mak senah dah lame pencen..dah masuk 3 taun dah pon..



ahahahahaha layan kan aje.. =P


8 kata pelawat:

TashadeNatasha said...

aah ending ongbak xbest.

mustno said...

tula..xkan hero mati cmtu je..lepas tu xkan heroin die terbiar cmtu je..adehh

TashadeNatasha said...

btol btol btol.

suezen said...

ngbak tak tgk lagi..huhu

Munky itu Hanjeng said...

neh perbualan antara hang dengan sapa nehhh..??
aku tau hawa tu mesti hang..
sebab hang kan selalu pi tgk wayang..
aku merapu..aku tahu..hahaha..

mustno said...

ahaha..tadak la..aku tedengar minah endon ngn pak arab berkomunikasi di bus stop semalam..
ahah

Anonymous said...

upin&ipin mmg best.
aku dapat sit depan skali.
lagi la best..
haha

mustno said...

ahaha..aritu aku dapat seat bawah2 yg tengah..memule agak mengeciwakan hatiku..tetapi akhirnya aku kagum dan berpuas hati dengan seat itu..
ttbe trase wayang itu hanya aku sorg je yg tengok..