Thursday, February 5, 2009

saya minta maaf..

pertama sekali saya nak mintak maaf kt sini..
mayb posted yang lepas yg bertajuk "baru couple je kot" tu sudah menimbulkan salah paham..
saya rase saya sudah terangkan dengan jelas yang tulisan saya itu hanyalah pandangan semata-mata..
saya hanya memberi pendapat berdasarkan apa yang terlintas dihati dan fikiran sahaja..
mungkin ada yang terasa dengan penulisan saya itu..
dan saya minta maaf kepada sesapa yang berkenaan ..
saya tak bermaksud menyalahkan sesiapa dan berpihak kepada mana2 pihak baik kaum hawa,kaum adam,kawan2 ataupon kenalan yang tidak saya kenali..
saya terima semua pendapat mengenai isu ini..
pada saya semua orang pon mempunyai pendapat dan pandangan sendiri dalam isu ini dan dalam apa jua perkara pun..
hal yang bila mana bersangkut paut dengan hati dan perasaan ini sememangnya too complicated..
depends pada akal yang mengawalnya..
isu ini takde yang betol dan takde yang salahnya..
sebagai manusia yang dikurniakan akal fikiran kita harus berfikir dan berfikir..
mane yang baik kita ikuti dan mane yang buruk kita jadikan teladan..


*kepada cape2 yang telah berikan respons tenkiuu!!


=) peace no war!!



17 kata pelawat:

liana said...

ese pon minta maaf, ese hanya memberi pendapat ese. :) Assalamualaikum wbt.

iraa bira said...

ha..allrite..aku ok ja..cuba betulkan fakta mana tk betul..hahaa
=)

liana said...

ese xkisah, tetapi jgn menjadi tikus membaiki labu :)

suezen said...

forgive n forget:)

Munky itu Hanjeng said...

aku tak paham seperti biasa..hahahahaha..

mustno said...

kdg2 aku pon xphm..

iraa bira said...
This comment has been removed by a blog administrator.
liana said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nadia Rahman said...

sape yg delete komen2 kat atas nih killa??
adeehhhhhhhhh apalaaa nk diargue kann...masing2 punya cara kan..
adeiiii...
everyone can gv a cmment n critics..
susah gak if asyik xbersetuju dgn pndapat org laen..katepon kita idop kt negara demokrasi..adehhhhh...

mustno said...

blog administrator kot..ahah
xtau la pulak..tengok2 je dh kena delete..isk isk

liana said...
This comment has been removed by the author.
liana said...

ese minta maaf.ese bukan xpuas hati.ese memberi pendapat.ese bukan memaksa dan tiada paksaan dlm Islam.Maaf. ese seorang ygbengap Sekian.
Semoga Allah swt merahmati dan murahkan rezeki adik2 semua. Amin~
Assalamualaikum.

iraa bira said...

mungkin aku ade tulis kata2 kesat kut,,tu kena delete..
hahahah
sape la delete?sape?
nak aku tulis balek ke?hahahahaha

Nadia Rahman said...

aminn...

waalakumsalam.

mustno said...

laa..asal ckp bengap2 pulak nih..
isk isk..
lupekan yg lame..


ahaha..kate2 kesat pon administrator bole detected ke?..
huhu

liana said...

cik mustno sendiri lebih mengetahui.ese ni bengap.lebih baik ese berdiam dari menulis sebarang nasihat atau pendapat utk mengingati adik2 semua yg akhirnya digelak, di mengata dibelakang ese.Ese memohon maaf atas segala penulisan ese yg menimbulkan masalah.Assalamualaikum.Ese doakan yg terbaik utk adik2 semua.

iraa bira said...

senang cerita gini la akak...sy mintak maaf ape yg berlaku.sy pun ade hak utk bersuara..tk semesti nye pendapat akak tu semua betul dn tk semestinye kena ikut ckp akak baru semua perkara elok..kdg2 sy punye pendapat tk ley di terima akak..

so..lupakan semua nye..kita tk penah close sebelum nieh dn tk kenal pun..so..kita mula mcm dulu..sy tk kenal akak..akak pun ley wat hal akak sndiri..trima kasih atas semua teguran..

bye,askum