Thursday, February 12, 2009

tengok tengok tengokkk..

tu dia seperti dijangka cerita Geng memang besh laa..
1st day pon dah nampak sambutan die camane..
panggung pon bole dikatakan penuh jugak..
seat depan yang dekat dengan screen tu takde orang nak pon..
mayb kalau dorg dok seat depan mesti xbesh nak tengokkan..
mau teleng kepale lepas abih cerita tu nanti..
yang family pon datang dengan anak2..
budak yang berumur dalam lingkungan 3-4 taun mungkin pon ade jugak pegi tengok Geng..
siap nyot nyot puting susu lagi..
punyaa la semangat nak tengok upin ipin..
nasib baik la takde budak2 kecik yang menangis ke hapa ke mase berlangsungnya cerita tu..
alhamdulillah...
kalau tak jenuh jugak la mana nak dengar cerita mana nk tahan dengar budak menangis..
kalau macam ni la sambutan dia memang Les Copaque boleh capai la target dorg yang sasarkan 10juta ringgit malaysia tu untuk filem ni..btol la kalau xsilap tp kalau silap memang silap la ahaha



cume watak si ipin dengan si upin lambat kua je..
dalam sepuluh minit cerita baru watak dorg kua kot..
tp sound effect die memang besh laa gempaq gila..
sampaikan mase part yang upin,ipin,kak ros,rajoo,badrol dengan lim kene kejar dengan hantu durian kononnye..
terase panggung tu aku yang punyaaa...
ahahahaha
terase macam orang lain xwujud langsung..
bunyi orang ketawa dah rase macam kenderaan lalu lintas di jalan raya je..
bingit tapi seperti tiada perasan keatas semua tu..
sampai la terdengar suara makcik sebelah seat ni menjerit dengan kuat sekali..pada pendengaran aku je kot..ahahah
mase tu baru tersedar yang aku masih berada di dalam panggung..
aku rase macam kene kejar dengan hantu durian tu jugak..
jantung berdegup2 time upin ipin jatuh dari atas bukit tu..
dorg gelongsor pon aku ikot gak gelongsor tp gayat la beb kalau btol2..
huh
alangkah besh kalau seat kat panggung tu yg macam seat mase kite tengok 3D..
ikut bergerak sama dengan cerita..
confirm lagi menghayati watak la..
agagaga.. =P



kepada sesape yang tak berkesempatan tengok lagi cerita Geng ni disarankan agar anda ke panggung berdekatan secepat mungkin..
tengok la hasil kerja anak malaysia..
kalau diberi peluang mungkin dorg bole pegi lagi jauh dalam bidang 3D animasi ni..
bakat pon dah ade..
cume kena polish ja kasi meghelikkk lagi..
huh


=P

5 kata pelawat:

Nadia Rahman said...

weyhhh junior2 aku tuhhh yang buat citer GENG niiiiiii....
esshhhhhhhhhh xsabaaarrrr nk tgkk..waaa...

suezen said...

wah wah......dh tgk....cepat bertindak dia nih..:P

iraa bira said...

kila,nieh aku tk puashati nieh..dia sendiri kata nk tutup kes..tkmau gaduh2..aku dh stop..tetiba bantai sound aku kt blog aku! bengang la..susah la kalau org tk ley tima pendapat org laen =(

mustno said...

to nadia :
kak senior bila lagi nak buat cerita cm junior2?..
ahaks!

to suezensuzanna:
ahaha kita kena cepat bertindak..
cite besh pulak tu..
tp dapat seat xslese sgt..
bese dok seat tengah2 2 dr belakang..
orang ramai gile..
cm nak tgok lagi pon ade..


to iraa bira :
isk isk..
aku dah makin lama makin jadi xpaham..
abaikan jela chik..
kita kan cool..
ahaha

Nadia Rahman said...

xdapppppaaaaaaaaaaaaaattt joyy...
aku xminat wat animation dah!
bwekk!!